tisdag 13 juni 2017

Ärvt

Idag var alissa på sitt första kompiskalas, när jag grävde bland klänningarna kom jag på att jamen hon har ju min gamla som jag hade på mammas och pappas bröllop! Den måste ju användas innan den är för liten så den fick det bli och oij vad fin hon var i den!

Sku så villa ha ordentliga bilder på henne i den men nu har ju sandra åkt och fast jag skulle ha en ordentlig kamera som jag inte har så får ja bara int bilder på dendär flickan, hon ser inte mot mej, hon är inte stilla och hon grimaserar hela tiden! 😅

Fick ju int på någovis en bild som vi har samma min på men tycker endå vi liknar mycky 😊


Alissa har hela veckoslutet sen vi köpt presenten gått omkring med det och sagt min, när hon sku ge det såg hon bara med öpoen mun att menar du allvar?? 😅 gick endå bra att ge ifrån sej pakete, en liten chock bara 😁



Härlit med sånhäna ärvada kläder som ennu funkar, den är så klassisk att det känns int 90-tal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar